نام‌نویسی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در نهضت ملی مسکن ملایر 

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: نام‌نویسی دو هزار و ۵۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان قطعی شد و برای آنان پیامک افتتاح حساب ارسال شده است.

سلمان اسماعیلی گفت: فراخوان دیگر متقاضیان نیز به‌زودی و پس از تعیین بانک عامل انجام می‌شود.

او گفت: با آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ شهرک‌های «ایمان و امید»، زمین مورد نیاز برای قانون جهش تولید مسکن و قانون جوانی جمعیت تامین شد. 

ضمن اینکه ساخت ۵۶۲ واحد برای متقاضیان شهر ملایر در دست اقدام است.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه از بین شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر استان، در شهر‌های جوکار و ازندریان امور اداری تقریبا به پایان رسیده و قرعه‌کشی واگذاری زمین‌ها انجام شده، تاکید کرد: به زودی قرارداد واگذاری زمین‌ها تحویل متقاضیان خواهد شد و مردم می‌توانند نسبت به اخذ پروانه و ساخت مسکن اقدام کنند و همین مسیر در سه شهر دیگر هم دنبال می‌شود.

اسماعیلی گفت: در شهر زنگنه زمین مورد نیاز تامین و متقاضیان نیز وجه اعلامی را واریز و ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند و به زودی قرعه‌کشی واگذاری زمین‌ها انجام خواهد شد.

او گفت: همچنین در شهر‌های سامن و اسلامشهر آق‌گل زمین مورد نیاز تعیین و پس از اتمام مراحل باقی مانده اداری، پیامک‌های افتتاح حساب برای متقاضیان ارسال می‌شود.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: بعد از مرحله قرعه‌کشی واگذاری زمین لازم متقاضیان باید مسیر‌های انعقاد قرارداد با بنیاد مسکن، دریافت پروانه ساخت از طریق تسهیل‌گران بنیاد مسکن ظرف مدت حداکثر سه ماه و ساخت واحد مسکونی در مدت زمان حداکثر دو سال و طی یک قرارداد مشارکت با بانک عامل را دنبال کنند.

اسماعیلی گفت: هرگونه تغییر در ضوابط بانکی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد و تلاش متقاضیان برای اتمام ساخت در فرصت ۲ ساله خواهد بود و در صورت عدم اقدام و پیشرفت فیزیکی نامناسب، ضمن جریمه‌های بانکی، ممکن است تصمیماتی نظیر لغو قرارداد و باز پس‌گیری زمین گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
چرا میلگرد و سیمان که از منابع داخلی هست و مفت استخراج می‌شود و با یارانه مردم و دستمزد ریالی تولید می‌شود وقتی به دست همان کارگر و ملت ایران می‌رسد به قیمت نجومی عرضه می‌شود، شورای رقابت کجا هست ، چرا باید مصالح تولید داخل و از منابع داخل ، اینقدر گران باشد که ساخت مسکن و تعمیرات گران شود